Випуск 76/2024

 


Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Грицюк М.Й., Мисів В.В.
Оптимізація логістики та реалізації продукції в сільськогосподарських підприємствах на умовах кооперації
Дружинін В.О., Загірняк Д.М.
Аналіз розвитку дистанційної роботи в ІТ-сфері: закордонний та вітчизняний досвід
Кир’янова О.В., Савін О.В., Поплавська О.М.
Сучасні технології залучення фінансування соціальних ініціатив
Kryvda Olena, Boichuk Natalka, Vovchenko Alina
Mechanism of management of the foreign economic activity of the enterprise
Левківська Л.М., Швець Т.В., Плотнікова М.Ф.
Стратегія розвитку підприємництва будівельної галузі
Мащенко М.А., Сергієнко О.А., Гудименко В.П.
Управління конкурентоспроможністю компанії шляхом підвищення ефективності асортиментної політики в сучасних ринкових умовах
Радченко О.П., Кіртока Р.Г.
Статистика та сучасні технології – аналіз чисел у світлі майбутнього

 

РОЗДІЛ 2. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Богатирьова А.О., Слюніна Т.Л.
Огляд великих міжнародних аудиторських компаній

 

РОЗДІЛ 3. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Єремян О.М., Маліновська П.Б.
Оцінка антикризового управління будівельним підприємством
Маргасова В.Г., Мекшун В.С.
Вплив дивідендної політики на ринкову капіталізацію компаній
Пернарівський О.В.
Ефективність діяльності вітчизняних банків в умовах воєнного стану
Тищенко В.В., Тищенко О.І.
Оцінка стійкості українських банків
Тютюнник Ю.М., Тютюнник С.В., Зоря С.П.
Напрями аналізу прибутковості діяльності страхової компанії
Юрій Е.О.
Дослідження результативності й ефективності публічних закупівель в Україні

 

РОЗДІЛ 4. МЕНЕДЖМЕНТ
Вакуленко В.Л., Лю Сяовей
Тенденції розвитку інформаційного забезпечення сільськогосподарських підприємств України та Китаю
Гудзь О.Є., Тяжина А.М.
Пріоритетні напрями модернізації організаційної культури телекомунікаційних підприємств в поствоєнний період
Захарчин Г.М., Захарчин Н.Р.
Роль комунікації в управлінні знаннями
Красностанова Н.Е., Яроміч С.А.
Застосування організаційних інновацій у логістичній діяльності підприємств у сучасному середовищі України
Світлична А.В., Кріль Є.В.
Сутність організаційного проєктування та його місце в стратегічному управлінні підприємством
Сівашенко Т.В., Костюнік О.В., Войченко Т.О.
Структурні зміни митно-логістичних процесів в умовах інформаційного середовища

 

РОЗДІЛ 5. МАРКЕТИНГ
Cмерічевська С.В., Євтушенко К.В.
Інтеграційна взаємодія маркетингу і логістики у контексті розвитку логістичного сектору в Україні в умовах невизначеності середовища
Yang Yang, Lyshenko Marharyta
Indicators and methods of assessment of marketing opportunities of real estate enterprises
Berkova Oksana, Borisyuk Oksana
Effective marketing in the formation of development strategies in the tourism industry
Бубенець І.Г., Чміль Г.Л., Олініченко К.С.
Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем
Гриневич Л.В., Прокопенко С.О.
Теоретичні аспекти маркетингового дослідження креативності
Іпполітова І.Я., Мащенко М.А., Момотков І.С.
Імплементація інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства
Побережна З.М.
Розвиток інноваційного потенціалу авіапідприємств на засадах маркетингового управління

 

РОЗДІЛ 6. ТУРИЗМ
Білоус С.В., Безручко Л.С., Мандюк Н.Л.
Бренд як інструмент підвищення конкурентоспроможності подієвого туризму у післявоєнні часи
Валінкевич Н.В., Виговський С.О., Николишин І.Р.
Організаційно-економічні засади формування туристичного продукту
Козоріз О.Є.
Інклюзивне інституційне середовище в туризмі