Випуск 83/2025

 


Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Ілляшенко С.М., Ронь Я.О.
Інноваційний маркетинг в системі стратегічного управління розвитком організацій сфери послуг
Кадол Л.В., Курінний С.В., Гутник В.В.
Проблеми та перспективи розвитку будівельної галузі України
Кладницька Т.А., Шаповалова Г.А., Очеретько Л.М.
Сучасні методи бухгалтерського обліку в умовах цифровізації
Костюнік О.В., Щепіна Т.Г.
Фінансове забезпечення підприємств мікро-, малого та середнього бізнесу: проблеми та можливості в умовах війни в Україні
Підгора Є.О., Гітіс Т.П., Тарасенко А.В.
Підходи до формування стратегії розвитку підприємства в реаліях цифрової економіки
Сімків Л.Є., Мазур Ю.М.
Трансформація інноваційного середовища в умовах цифровізації: ретроспективний аналіз та сучасні тенденції
Тимкович О.І.
Організаційно-економічний механізм реалізації потенціалу інноваційних підприємств
Чередніченко С.B.
Шляхи післявоєнного відновлення ринку праці національної економіки
Шепель Т.П.
Ризики в аграрній сфері: аналіз, управління та мінімізація

 

РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Арестов С.В.
Рекреаційний туризм як один із важливих факторів розвитку міжнародних економічних відносин
Павленко О.М.
Роль цифрових платформ у розвитку експорту українських аграрних продуктів
Скрипник Н.Є., Батир О.О.
Особливості розвитку арт-бізнесу в концепті формування глобальної креативної економіки
Скрипник Н.Є., Пантюшкова Р.Є.
Особливості регулювання міжнародної міграції людських ресурсів в умовах геоекономічних трансформацій

 

РОЗДІЛ 3. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Андрушко Р.П., Плекан М.В., Поляк-Свергун М.М.
Роль обліково-аналітичних даних у прийнятті управлінських рішень щодо оподаткування підприємств
Демчук О.М.
Особливості формування і використання внутрішньої управлінської звітності на підприємствах агробізнесу
Панасюк О.В., Тритинник Х.І.
Комплексний аналіз та аудит дебіторської заборгованості як інструмент підвищення фінансової стійкості підприємства
Романькова О.М., Урайчик К.С.
Імпорт товарів тваринного походження в Україну, сучасний стан та тенденції

 

РОЗДІЛ 4. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Богдановський Д.І.
Цифрові валюти центральних банків: досвід впровадження і перспективи розвитку
Ковальчук Н.О.
Малий бізнес в Україні під час війни
Котіна Г.М., Степура М.М.
Присутність іноземного капіталу в умовах війни: порівняльне емпіричне дослідження та вплив на стійкість фінансової системи
Pohorielova Tetiana, Pohorielova Maryna
Analysis of the formation of the international reserves of the national bank of Ukraine in the context of the global economy
Поліщук Н.В., Тарнаруцька В.В.
Теоретико-методичні аспекти управління фінансовими ризиками
Прутська О.О., Скаженюк Д.О.
Проблеми використання публічних коштів на відновлення України
Юрій Е.О.
Оцінювання ефективності управління фінансовими ресурсами в системі фінансового моніторингу діяльності підприємства

 

РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Марченко О.А., Козін І.П.
Механізми відновлення та розвитку санаторно-курортного комплексу України в умовах сучасних викликів
Марченко О.А., Сальнікова М.В.
Методологічні аспекти ефективного оцінювання ресурсного потенціалу для розвитку подієвого туризму території
Постол А.А., Ломейко А.М.
Механізми відновлення та розвитку аграрного туризму в умовах війни та повоєнний період

 

РОЗДІЛ 6. ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Бикова А.Л., Довженко С.О.
Інноваційна зайнятість як складова забезпечення стійкості національної економіки
Заславський С.Є.
Трансформація вимог до компетенцій персоналу у гібридному робочому середовищі

 

РОЗДІЛ 7. МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Мінєнкова О.В.
Методичне забезпечення оцінки діяльності підприємства на основі моделювання збалансованої системи показників

 

РОЗДІЛ 8. МЕНЕДЖМЕНТ
Грідін О.В.
Конкурентна HR-розвідка в епоху діджиталізації як ключовий інструмент аналітики ринку праці у забезпеченні ефективності стратегічного HR-менеджменту
Драган О.І., Тертична Л.І.
Розвиток організаційної культури на підставі процесів інтелектуалізації менеджменту персоналу підприємства
Кліменко Н.Г.
Соціально відповідальне корпоративне управління: новий імператив для сучасного бізнесу
Кокарєв І.І.
Розвиток концепції конкурентоспроможності підприємства
Кушнір В.О., Кушнір Л. А.
Адаптивний стратегічний менеджмент аграрних підприємств у післякризовий період
Лункіна Т.І., Лункіна Є. М.
Розвиток та управління штучним інтелектом у світі: реалії сьогодення
Македон В.В., М’ячин В.Г.
Трансформація управління персоналом під впливом технологій штучного інтелекту
Обидєннова Т. С., Дем’яненко Т. І., Шелест О. Л.
Фактори впливу на формування та розвиток корпоративної культури підприємства
Продіус Ю.І.
Методи та моделі вдосконалення управлінських функцій підприємства в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльності в умовах воєнного часу в Україні
Радіонова Я.В., Шелудько В.М.
Стратегічне лідерство: теоретичні аспекти застосування моделі“4P FRAMEWORK FOR LEADERSHIP”
Сівашенко Т.В., Войченко Т.О., Шевченко І. В.
Оптимізація логістичних процесів транспортних підприємств в умовах воєнного стану
Харчук В.Ю., Гайдук Б.В.
Аналізування практик гармонійного лідерства в діяльності компаній галузі освітлення
Хетагурова Д.О.
Управління сталим розвитком підприємств сфери гостинності в умовах невизначеності

 

РОЗДІЛ 9. МАРКЕТИНГ
Казанська О.О., Войцеховський Д.І.
Інноваційні комунікаційні стратегії в управлінні клієнтськими відносинами на ринку b2b
Дейнега І.О., Фігун А.В., Прикуда Я.В.
Маркетинг як актуальний інструмент підвищення ефективності медичного бізнесу
Заруба В.Я., Чмерук Т.Ю.
Вплив прогнозування поведінки споживачів на оптимізацію обсягів виробництва компанії: маркетинговий підхід
Щука Г.П., Безрученков Ю.В., Медвідь Л.І.
Гастрономічний бренд території: сутність та структура

 

РОЗДІЛ 10. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Заніздра А.С.
Структурний аналіз міжнародних організованих товарних ринків
Шостак Л.В., Бегун С.І.
Бізнес-моделі в цифровій економіці: як цифрова трансформація змінює електронний бізнес

 

РОЗДІЛ 11. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Безручко Л.С., Жук Ю.І., Манько А.М.
Франчайзинг як інноваційний інструмент промоції української барної культури на міжнародному ринку
Годя І. М., Січка І. І.
Вплив соціального медіа маркетингу на діяльність закладів ресторанного господарства Закарпаття
Тарасюк Г.М., Горшкова Л.О.
Впровадження крафтового виробництва та локальних продуктів в індустрії гостинності в період глобальних викликів
Чорна Н.М.
Slow food як філософія та міжнародний рух: започаткування, розвиток та роль у збереженні гастрономічної культури України

 

РОЗДІЛ 12. ТУРИЗМ
Бедрадіна Г.К., Нездоймінов С.Г.
Розвиток послуг інклюзивно-реабілітаційного туризму як складова туроперейтингу в Україні
Борисюк О.А., Сайчук В.С., Гришай М.І.
Еволюція туристичного бізнесу під впливом кризових викликів: досвід Чорногорії
Петрунчак Д.В., Банєва І.О., Матвієнко С.В.
Соціальні аспекти інклюзивного туризму: удосконалення доступності готельно-ресторанного сектору в Україні

 

РОЗДІЛ 13. РЕЦЕНЗУВАННЯ
Чобіток В.І.
Рецензія на наукову монографію авторів Надоленко Г.О., Залізнюк В.П., Вовк О.М. «Економічна безпека при відновленні конкурентоспроможності України»
Вовк О.М.
Рецензія на колективну монографію «Трансформація соціально-економічних систем в умовах глобалізації» під редакцією д.е.н., проф. Чобіток В.І.